UNICALL Voice Register ma zastosowanie tam, gdzie dla zabezpieczenia interesów jednej lub obu stron rozmowy telefonicznej, wymaga ona rejestracji. W szczególności nagrywane są:
* zgoda na pozostawienie danych osobowych w bazie danych,
* szczegóły zamówienia lub zlecenia telefonicznego,
* dane dotyczące transakcji.
Zalety systemu i korzyści z jego zastosowania w firmie:
* intuicyjna obsługa systemu oraz przyjazne dla użytkownika interfejsy,
* wiele różnych kryteriów definiowania nagrań włącznie z właściwościami charakterystycznymi dla call / contact center (np. z wykorzystaniem identyfikatorów grup połączeń wchodzących i/lub wychodzących),
* łatwość wyszukiwania nagrań po wielu kryteriach,
* mała powierzchnia składowania nagrań (formaty: WAVE, MP3, G.7xx),
* możliwość zdalnego odsłuchiwania nagrań, dobra, cyfrowa jakość nagrań,
* możliwość pracy w standardzie ISDN oraz VoIP,
* skalowalność - możliwość wykorzystania w call / contact centers różnej wielkości.
System UNICALL Voice Register rejestruje rozmowy telefoniczne w oparciu o połączenia konferencyjne (min. trójstronne), dzięki czemu jest rozwiązaniem niezależnym od rodzajów linii i urządzeń telefonicznych wewnątrz przedsiębiorstwa oraz zapewnia obsługę połączeń wewnętrznych i właściwości opisujących połączenia telefoniczne "za centralą".
Rejestracja rozmów jest realizowana z wykorzystaniem dodatkowej platformy sprzętowej np. urządzeń klasy:
* Gateway
* IP Card
* PC Card ISDN
Wersja rozszerzona systemu UNICALL Voice Register różni się od rozwiązania podstawowego funkcjonalną i technologiczną integracją z systemem klasy UNICALL CTI v. Light zapewniając tym samym m.in.:
* definiowanie grup rejestrowanych i monitorowanych kanałów w oparciu o identyfikatory połączeń wchodzących (AccountCode) i wychodzących (Pilot) oraz identyfikatory konsultantów (IDAgent)
* umieszczanie dodatkowych informacji o połączeniach i abonentach w repozytorium nagrań
* automatyczne zestawianie połączeń konferencyjnych z monitoringiem transferów połączeń
UNICALL VoIP Register - system rejestracji rozmów telefonicznych prowadzonych w sieciach IP z wykorzystaniem standardów: H.323 oraz SIP, opracowany w oparciu o system teleinformatyczny UNICALL Voice Register.
UNICALL VoIP Register funkcjonalnie nawiązuje do swojego poprzednika dziedzicząc obszerny zbiór mechanizmów obsługowych oraz usprawnień. Pod względem technologicznym - stanowi odpowiedź, w zakresie nagrywania rozmów, na wzrastające zapotrzebowanie rynku oraz zmiany technologiczne implementowane przez producentów telekomunikacyjnych w ich najnowszych platformach produktowych.
UNICALL VoIP Register w wersji v. Small
Rozwiązanie dedykowane wdrożeniom w małych i średnich przedsiębiorstwach zarówno w biurach obsługi klienta, jak również w in-house contact centers. Maksymalna liczba jednocześnie rejestrowanych rozmów telefonicznych: 20